فوم بتن شتاب

طراحی و ساخت انواع دستگاه های فوم بتن

فوم بتن شتاب

طراحی و ساخت انواع دستگاه های فوم بتن

فوم بتن شتاب

شرکت فوم بتن شتاب، با دارا بودن قویترین کادر مهندسی و طراحی، انواع دستگاه های تولید فوم بتن را، عرضه میدارد: تکفاز و سه فاز مونوپمپی و بادی نیسانی و پرتابل فوم انژکتوری و فوم ژنراتوری انواع میکسر در سایزهای مختلف دینامهای موتوژن ایران، زیمنس آلمان، و ... تابلو برق پیانوئی LG تماماً بر اساس سفارش مشتری همراه با آموزشهای کار با دستگاه آموزش بازاریابی خدمات پس از فروش

بایگانی

آشنایی با بتن سبک (فوم بتن)

فوم بتن پوششی است جدید، جهت مصارف مختلف در ساختمان؛ که بعلت خواص فیزیکی منحصر به فرد خود، بتنی سبک و عایق با مقاومت لازم و کیفیت مطلوب ارائه میدهد.

این پوشش از ترکیب سیمان، آب، و فوم (ماده شیمیائی تولید کننده ی کف) ایجاد میشود. ماده کف زا (فوم) درضمن اختلاط با آب در دستگاه مخصوص، حباب هایی از هوا را تولید و آنها را تثبیت مینماید.

 

فوم بتن

 

کف حاصل که کاملاً پایدار میباشد، درضمن اختلاط با سیمان و آب، در درون میکسر (همزن)، ملاتی سبک و روان بوجود می آورد که قابل پمپاژ بوده و جهت مصارف گوناگونی ازجمله کف سازی، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

اجرای فوم بتن

 

این ملات، پس از خشک شدن، با توجه به درصد سیمان، درضمن بهره مندی از مقاومت مناسب، دارای وزن مخصوص بسیار پائینی درحدود 300~1600 کیلو گرم در متر مکعب خواهد بود (این وزن مخصوص، در کف سازی معمولاً درحدود 350 کیلوگرم در مترمکعب انتخاب میشود).

بنابراین بتن سبک بعنوان مصالحی که چگالی آن بطور قابل ملاحظه ای از بتن معمولی پایین تر است، میتواند نقش موثری در کاهش وزن ساختمانها، بخصوص در قسمت غیره سازه ای داشته باشد.

سبک سازی ساختمان با فوم بتن

عمده ترین و اصلی ترین کاربردهای بتن سبک که امروزه در ایران، شاهد آن هستیم شامل بتن کفسازی و شیب بندی و همچنین بلوک های سبک سقفی و دیواری است.

مزایای این نوع بتن درکنار سبک بودن، بالا بودن عایق حرارتی و صوتی، سرعت عمل در اجرا و قیمت تمام شده ی مناسب تر آن می باشد.

 

کفسازی و بلوک سازی با فوم بتن

 

 

مطالب مرتبط :

فوم بتن چیست؟

کاربردهای فوم بتن

مزایای فوم بتن

مقایسه قیمت فوم بتن و پوکه

فوم بتن یا پوکه ؟

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی