فوم بتن شتاب

طراحی و ساخت انواع دستگاه های فوم بتن

فوم بتن شتاب

طراحی و ساخت انواع دستگاه های فوم بتن

فوم بتن شتاب

شرکت فوم بتن شتاب، با دارا بودن قویترین کادر مهندسی و طراحی، انواع دستگاه های تولید فوم بتن را، عرضه میدارد: تکفاز و سه فاز مونوپمپی و بادی نیسانی و پرتابل فوم انژکتوری و فوم ژنراتوری انواع میکسر در سایزهای مختلف دینامهای موتوژن ایران، زیمنس آلمان، و ... تابلو برق پیانوئی LG تماماً بر اساس سفارش مشتری همراه با آموزشهای کار با دستگاه آموزش بازاریابی خدمات پس از فروش

بایگانی

کاربردهای فوم بتن

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ

کف سازی طبقات :

بدلیل سبکی وزن فوم بتن و آسان بودن تهیه آن، میتوان تمامی کف طبقات، محوطه و بالکن ساختمان را، بعد از اتمام کارهای تاسیساتی، با آن پوشانده و بلافاصله (پس از خشک شدن بتن) عملیات بعدی را مستقیماً روی آن انجام داد.

کفسازی طبقات با فوم بتن

 

شیب بندی پشت بام :

فوم بتن، باصرفه ترین و محکم ترین مصالح سبکی است که میتوان از آن برای پوشش و شیب بندی پشت بام، استفاده نمود. بعد از اجرای فوم بتن در پشت بام، میتوان مستقیماً و بدون هرگونه عملیات اضافی، روی آن را عایق بندی یا ایزولاسیون نمود.

 

کفسازی پشت بام با فوم بتن

 

همچنین، اجرای فوم بتن، بر روی سقف های شیروانی، علاوه بر اینکه میتواند باعث کاهش پنجاه درصدی انتقال حرارت و صوت، از طریق سقف شود، موجب تحکیم ورق های سقف، و جلوگیری از لرزش های اضافی آنها میگردد.

 

اجرای فوم بتن روی سقف شیروانی

 

بلوک های غیر باربر سبک :

یکی دیگر از کاربردهای فوم بتن، تولید بلوکهای سبک توپر است. با تولید بلوک های توپر به ابعاد دلخواه (که بوسیله ی قالبهای مخصوص، امکانپذیر است) میتوان تمامی کار تیغه بندی قسمت های جداکننده ساختمان را با استفاده از ملات یا چسب بتن انجام داد.

با این نوع بلوکها علاوه بر اینکه از سنگین شدن ساختمان جلوگیری میشود، عملیات حمل و نصب، خیلی سریع انجام شده و دستمزد کمتری هزینه میگردد. تولید بلوک های سبک، در محل پروژه، میتواند باعث کاهش قابل توجه هزینه های بارگیری و حمل بلوک و حذف ضایعات مربوط به حمل و نقل شود.

با این روش، پس از اجرای دیوار، میتوان مستقیماً روی آن را گچ نمود. این بلوک ها دارای وزن مخصوصی بین ۸۰۰ الی ۱۱۰۰ کیلو گرم در مترمکعب میباشند.

 بلوک سبک با فوم بتن

 

پنل های جدا کننده یکپارچه، نرده های حصاری جهت محوطه، و کاربری در موارد خاص :

جهت ساخت دیوارهای سردخانه ها، گرم خانه ها و سالن های ضدصدا، میتوان در محل پروژه، با انجام قالب بندی، فوم بتن را بصورت یکپارچه عمودی ریخت، و یا بوسیله ی قالبهای مخصوص، دیوارهای پیش ساخته ی پنلی تولید نمود.

بدلیل ویژگی عمده عایق بودن، این نوع بتن، جهت عایق بندی سردخانه ها، گرم خانه ها، پوشش لوله های حرارتی و برودتی و ... کاربرد مهمی دارد. ضمناً بدلیل عایق صدا بودن بتن سبک، از آن برای ساخت موتورخانه ها و اتاق های آکوستیک استفاده وسیعی میگردد.

 

تولید پنل با فوم بتن

 

زیر سازی راه ها :

بعنوان مصالح بدون نشست، می توان از فوم بتن، در پرکردن حفاریهای انجام شده در خیابانها، بجای مصالح دانه ای، از این مصالح استفاده کرد.

همین مزیت، عملکرد فوم بتن را در صورت استفاده در لایه های زیر اساس راه، خصوصاً در مناطقی که دسترسی به منابع مصالح دانه ای مناسب وجود ندارد، تضمین می کند.

 

راه سازی با فوم بتن

  

در کنار امتیازات فوق، با توجه به مقاومت بالای این نوع بتن در مقابل آتش سوزی، می توان از آن بعنوان مصالح نسوز نیز استفاده کرد.

 

مطالب مرتبط :

فوم بتن چیست؟

کاربردهای فوم بتن

مزایای فوم بتن 

مقایسه قیمت فوم بتن و پوکه

فوم بتن یا پوکه ؟



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی